niedziela, 19 września 2010

„Nasze zwierzaki”

Hej kochani

Macie zwierzątka? Chcecie pokazać innym swoich pupilków? przysyłajcie ich fotki na maila podanego w zakładce „kontakt”. Nie ważne czy to pies, kot, jaszczurka, koń , pająk czy słoń . opublikuję każde zdjęcie waszego pupilka które będziecie mogli oglądać w nowej zakładce „Nasze zwierzaki” .Jedynym warunkiem by zdjęcie znalazło się na blogu jest by dołączyć do niego wasz Nick ze stardoll i imię zwierzaka. Przyjmuję tylko jedno zdjęcie na zwierzaka dlatego nie przysyłajcie całej sesji . macie więcej niż jedno zwierzę?? Żaden problem możecie przysłać po jednym zdjęcia każdego wszystkich waszych zwierząt.



Pewnie jakiś „anonim” zada pytanie po co to robię przecież to nie o stardoll. Ok. ale życie nie kręci się tylko wokół stardolla ,a to po prostu miła odskocznia i fajna rzecz zresztą nie obowiązkowa także jeśli komuś się nie podoba to zwyczajnie nie musi tego robić i tyle.

6 komentarzy:

Weronika pisze...

Z chęcią przyślę fotki :) Mam 4 zwierzaczki ;d

Anonimowy pisze...

nie da się wejść w kontakt

Anonimowy pisze...

sprawdziłam i nie byłoproblemu ale dla ułatwienia podam tu maila stardoll_sahara74@wp.pl

xkeylimex pisze...

moim zdaniem to super pomysł! :)
z wielką chęcią pochwalę się zdjęciem mojego pieska ;) (na jego punkcie zwariowała cała rodzina xD)

pozdrawiam
xkeylimex

Meggi11 pisze...

Oo fajny pomysł :)
Niedługo też wyślę zdjęcie mojego psiaka :D

zuzia12 pisze...

Heh..fajny pomysł ;]
Ja na razie nie mam zwierzątka,ale planuję kupic sobie żółwia :)
Myślę,że ten plan się uda;]
A anonimowymi się nie przejmuj ;]

Followers