piątek, 6 lipca 2012

Bluzka HB

Na wstępie, chcę przeprosić że dopiero teraz piszę, a nie z rana jak to miałam w zamiarze. Przejdźmy do sedna postu.
Do starplazy wszedł nowy HB, jest nim top w zebrę z różowymi elementami. Jego cena to tylko 12 sd (czyżby moje marzenia się spełniły i HB potaniały???), jest to naprawdę mało, jak na Hot Buys. 
Od samego początku miałam mieszane uczucia co do tej bluzki. Co prawda jest bardzo unikatowa i nie pamiętam, żeby na stardoll pojawił się kiedyś podobny top do tego, lecz nie jest on szczególnie ładny. Oczywiście bardzo ciekawy jest dobór kolorów i print krzyża, ale i tak nie jestem do tej bluzki do końca przekonana.



Stworzyłam stylizacje z topem HB. W momencie gdy połączyłam go z butami Killah, przypomniał mi się film Grease.  Osobiście miałam trudności z dopasowaniem czegoś do tej bluzki, ale mam nadzieje, że efekt końcowy was zadowoli.



2 komentarze:

W. pisze...

, b. ładne ! :)

Adrianna pisze...

Hb nie kupię- ten motyw krzyża mnie nie przekonuje hehe Stylizacja świetna! Brawo1 :D

Followers