wtorek, 3 lipca 2012

Przegląd nowej kolekcji Killah

Jak Radzio we wcześniejszym poście napisał, do starplazy weszła nowa kolekcja Killah. Z tego powodu postanowiłam dokładnie się jej przyjrzeć.Oczywiście moja opinia jest czysto subiektywna, więc chętnie poznam wasze opinie na ten temat.

Ubrania godne uwagi zaznaczyłam na zielono.
 


Omówię te ubrania, które są zaznaczone na zielono, a co do których ma coś do powiedzenia.
*Sukienka w pasy jest bardzo ciekawa pod względem kroju, jeszcze takiego nie widziałam na stardoll. Jest bardzo uniwersalna, można ją użyć z stylizacjach czarno-białych, jak i tych z dodatkami kolorów.
*Białe spodnie urzekły mnie od samego początku. Są śliczne i będą wspaniałą bazą pod różne stylizacje.
*W butach spodobał mi się ich kolor, a niesamowitego uroku dodają im kokardki.
*Biały żakiet, tak samo jak spodnie, spodobał mi się od samego początku. Ma ładny krój, jest bardzo delikatny i kobiecy.
*Szara maxi zaznaczyłam, ponieważ są one bardzo modne, jej kolor może trochę przytłacza, ale rozjaśniając go błękitem i bielą, sukienka na pewno będzie prezentowała się znakomicie.



Zrobiłam również parę stylizacji, w których użyłam ciuszków z nowej kolekcji Killah.


Pierwsza stylizacja jest typowo letnia i delikatna. Na codzienne wyjścia do sklepu, kina czy na spotkanie z znajomymi. Druga jest mocna i ostra, z nutą elegancji. Podoba mi się połączenie tej sukienki, z ciemno czerwonymi dodatkami. Ostatnia jest również elegancka, ale zarazem luźna i zwiewna, przez co nadaje się na różne przyjęcia, lub ważniejsze spotkania.

Moim zamiarem jest opisywanie w właśnie taki sposób, ważniejszych sklepów i kolekcji wchodzących do starplazy. Mam nadzieje że przypadnie wam to do gustu.

4 komentarze:

W. pisze...

śliczne !!

Layla6932/Majka pisze...

Stylizacja 1 i 3 bardzo mi się podobają, ale co do 2, jakoś tak nie przypadła mi do gustu ;)

Anonimowy pisze...

super

ladygagavevo.

Aravilar pisze...

Layla6932 ja też co do 2 nie jestem w 100% przekonana :)

Followers