wtorek, 3 lipca 2012

Metamorfozy apartamentów

Dziś metamorfozę apartamentu zrobiłem specjalnie dla andziaxd , zapraszam do czytania ;)


Twoja ''łazienka'' bo tak nazwałeś właśnie to przedziwne pomieszczenie nie była według mnie dobrym pomysłem. Pomieszczenie bez wyrazu, brak w nim ciebie. Osobiście nie na widzę tego typu umywalek, wyglądają jak z toalet publicznych, co do wanny jest ładna, ma ciekawe elementy jak te charakterystyczne nóżki w stylu wiktoriańskim, jednak położenie jej na tym tandetnym podeście wszystko zniszczyło. Jeśli chodzi o te skromne dodatki to także nie wnoszą nic ciekawego do pokoju... wręcz przeciwnie, krzesło w całkowicie innym stylu wygląda fatalnie, obraz darmówka - brak słów ;/


Po metamorfozie pomieszczenie nabrało duszy właściciela. Panuje w nim bardzo intymna i miłą atmosfera. Zmieniłem podłogę, pod wanną stworzyłem podest ze stolików, zmieniłem umywalkę którą postawiłem na szafce, stylem pasującej do wanny. Kilka dodatków, m.in. świec, luster, roślin i piękne, nastrojowe wnętrze gotowe. Dodałem ważny łazienkowy element, oświetlenie które dodatkowo dzieli przestrzeń między wanną a toaletą.

JEŚLI KTOŚ CHCE TAKĄ METAMORFOZĘ MOŻE ZGŁOSIĆ SIĘ W PONIŻSZYM LINKU !!!

http://stardoll-od-kuchni.blogspot.com/2011/08/metamorfozy-apartamentow.html

Metamorfozy tylko dla obserwatorów bloga !!!



Podoba się wam moja dzisiejsza metamorfoza ???
Wolicie '' przed'' czy ''po'' ???

3 komentarze:

Aravilar pisze...

Zdecydowanie "PO"

Layla6932/Majka pisze...

Przed jest dziwnie i tandetnie, natomiast po bardzo przyjemnie i nastrojowo :D O wiele lepiej po ;)

W. pisze...

, po lepiej !

Followers