czwartek, 5 lipca 2012

Nowa dostawa do sklepu RIO

Ponownie do sklepu RIO trafiły nowe ciuszki. Ceny damskich ubrań wahają się od 4 do 14 sd, a męskich od 4 sd do 9 sd. Bardzo cieszę się, że do starplazy trafiły ubrania dla chłopaków, bo niestety jest ich tyle co kot napłakał. Miejmy nadzieje że admini dodadzą ich więcej. Ze wszystkich nowości  mogę polecić czerwoną sukienkę za 13 sd, czarny żakiecik za 8 sd, czarne buty za 5 sd, no i oczywiście chłopcom, polecam wszystkie ciuszki dla nich.



EDIT.  Szufladkowanie na stardoll - powtórka z rozrywki
Admini jednak usunęli to o czym pisałam w tym poście. Teraz nie ma różnicy jaki masz status. Jeśli posiadasz sd to możesz kupić daną rzecz/ciuszek. Tyczy się to nowej kolekcji RIO o której pisałam wczoraj i nowej kolekcji Killah. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, ponieważ ja nie podtrzymuje statusu ss przez cały czas, mam go tylko w momencie jak oferta promocyjna jest bardzo atrakcyjna. A jeśli ta sytuacja by się utrzymywała, miała bym bardzo utrudnioną zabawę na stardoll.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

nawet, ok super że są też dla chłopców ;)

ladygagavevo.

Followers