niedziela, 4 listopada 2012

Wyniki .

Witam serdecznie, wyniki z konkursu na ubranie się na dowolną gwiazdę są następujące-
1 miejsce - chocochocolade
Wyróżnienia- Każdy, kto zgłosił się do konkursu.
Nie ma 2, 3 miejsca- dlaczego? Każdy zrobił pięknie! Jednakże chocochocolade wydawała mi się ociupinke ładniej. Każdy dostanie nagrodę. Kto zgłosił sie do konkursu- niech zgłosi się do mnie, do mojej kg. Nagrody otrzyma każdy uczestnik- i te wyższe, i te niższe.
Praca chocochocolade-

Dziewczyna, tzn. Monika stylizowała się na Miley Cyrus- aktorką, której nienawidzę. Lecz jej stylizacja poprawiła mi o tyle humor, że zrobiła z czegoś znienawidzonego dla mnie coś pięknego!
GRATULUJĘ! NA ODBIÓR NAGRÓD MACIE CZAS DO PONIEDZIAŁKU DO GODZINY 18:00
Jednakże, chodzi w tym o to, że do księgi gości masz mi napisać przed 18:00 w pon. A ja mogę odpisać Ci nawet we wtorek i otrzymasz nagrodę.
Serdecznie gratuluję uczestniczkom tego konkursu i zachęcam do brania udziału w innych. :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratki =]

Layla6932/Majka pisze...

Gratuluje ;) Naprawdę podobne są, zasłużona wygrana. Też nie lubię Miley, ale czasem ma dobrą stylówe, niestety nie tą...

Stardoll Magazine Poland pisze...

Gratuluję zwycięzcom :D Bardzo fajny blog :) Może mogli byśmy być partnerami blogowymi? Mój blog : http://stardoll-magazine-poland.blogspot.com/
Obserwuję i zapraszam do mnie

MikuYori pisze...

Bardzo udana stylizacja ^.^
brakuje jeszcze tylko kubka w ręce.
Gratki wygranej.
Ja tam do Miley jako osoby nic nie mam, po prostu nie podobają mi sę inne rzeczy z nią związane. :P

Followers