sobota, 20 października 2012

Kampania Harrods'a

Na Stardoll rozpoczęła się wielka kampania promująca Harrods'a, londyński dom towarowy. Kampania obejmuje stronę promująca, klub, konkurs na scenerie i oczywiście to co mnie osobiście najbardziej interesuje czyli sklepy, w których skład wchodzi: 
  • Harrods - sklep promujący
  • Chloé
  • Junior Gaultier
  • Rykiel Enfant



Sklepy same w sobie nie są jakieś wspaniałe a niektóre ubrania wyglądają dosłownie jak darmówki lub ciuszki z kolekcji D-Signed lub innych Disney'owskich sklepików. Jak na tribute jestem zawiedziona. Wiadomo że są to ubrania z kolekcji młodzieżowych/dziecięcych i żadnych wyszukanych ubrań tu nie uświadczymy, ale mogli się trochę bardziej postarać.

Harrods



Nasza wędrówkę po londyńskim domu towarowym rozpoczniemy od sklepu promującego. Nie ma w sumie tam nic ciekawego. Ubrania jakie móżmy kupić to zwykłe białe t-shirty z nadrukami, ich cena to tylko 50 sm. Mnie bardziej zaciekawiły lalki jakie możemy kupić: chłopaka i dziewczynę. Są całkiem fajnie wykonane a cena 17 sd, nie jest jakaś powalająca wysoka.


Chloé

To jest chyba najlepszy z tych 4 sklepów. Ubrania wyglądają przyzwoicie i to właśnie z tego sklepu upatrzyłam najwięcej perełek. Ładna kolorystyka i całkiem ciekawe kroje ubrań przyciągają uwagę.





Junior Gaultier

Ten sklep kojarzy mi się z KOHL'S od Abby Down, pewnie przez tą czerwona kratę. Nie jest zły, ale podoba mi się znacznie mniej niż Chloé. To nie jest mój styl - krata, panterka. Ale na 100% znajda się osoby którym się to spodoba. Choć granatowa sukienka jest cudna.




Rykiel Enfant

To jest sklep który mi w ogóle nie przypadł do gustu. Nie podobają mi się te nadruki na koszulkach i sukienkach, są strasznie dziecinne. To jest jak dla mnie najgorszy sklep z tych 3 tribute.



3 komentarze:

MikuYori pisze...

Tak sobie myślałam i myślałam... Kupić co mi się podoba, czy jednak zrezygnować z tego przez wzgląd na łączną sumę sd jakie przyszłoby mi zapłacić ? A Może kupić tylko jeden czy dwa ciuchy które mi się najbardziej podobają?

Hah, no i w końcu nic z tego myślenia nie wyszło bo zanim się obejrzałam moje wszystkie sd poszły sobie w siną dal:P Przynajmniejjednak mam to co mi się podobało xD

Anonimowy pisze...

kupiłam wieszaki, kilka bluzek i sukienkę, dziewczyna i chłopak są b. ładni, wnętrza też

Layla6932/Majka pisze...

Mi się podoba tylko jeden ze sklepów i jedna rzecz z drugiego. Tą jedną rzeczą są spodenki ze sklepu Chloe. Reszta jest dla mnie nie ładna. Natomiast w Junior Gaultier wykupię wręcz pół sklepu conajmniej. Mamy całkiem inne style i ubrania, które wybrałaś, niezbyt mi przypadły do gustu. Ty lubisz bardziej delikatniejsze ubrania, a ja natomiast bardziej ostre ;)

Followers